Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Vanilya Club Ağustos 2015 Güzellik Kutusu



tüy toplayıcı fırça seti

vanilya-club-agustos-2015-guzellik-kutusu
Vanilya Club Agustos 2015 Güzellik Kutusu

Buhar sıcaklarının eritici gücüne ve "esmiyor" capslerinin artık bıkkınlık getirmesine rağmen en sevdiğim mevsim olan enerji verici yazın son ayına özel Vanilya Club Ağustos Güzellik Kutusu'nda yer alan markalar; Pembe Tılsım, L.A Splash, LCN, Boots Botanics, Refectocil, La Casadelos Aramos ve Biosilk. Kutunun detayları ise şu şekilde :




vanilya-club-agustos-2015-guzellik-kutusu-blog
Vanilya Club Agustos 2015 Güzellik Kutusu Blog
Pembe Tılsım Ardıç Katranlı Vücut Sabunu : Bu markayı ilk defa duyuyor olmama rağmen sempatimi şirin ambalajlamasıyla kazandı. Hatta bu markadan birkaç sabun alıp minik hediyeler eşliğinde sevdiklerime sunma planım var. Böylesi ayrıntılara önem veren markalar etrafı sarıp sarmalasın, ürünler de güzelse oh ne ala. Sabun antiseptik özelliğinde olup 5-6 ay boyunca kurutularak elde edildiği, katkı maddesi ve esans boya içermediği belirtiliyor.


Boots Botanics Bronzing Flash Bronzlaştırıcı Krem : Geçtiğimiz yıl Ağustos ayında da bu ürün yer alıyordu, henüz bloga tanıtamadım (dalgınlık tamamen) ama bir hayli sevmiş ve güneşli havalarda da özellikle dekolte yerlere bol bol kullanmıştım. Yeniden gönderilmiş olmasına sevindim, vücutta kullandığım için bitti bitiyor endişesi taşımamış oldum. Bu sefer ihmal etmeyerek ürünü etraflıca anlatmak üzere blog taslaklarında hazırlamaya başladım bile ^^


LCN Oje : Açık renkleri ojelerde kullanmasını (artık) daha çok seviyorum. Vanilya güzellik kutularından oje anlamında genelde koyu morlar, lacivertler çıkıyordu veya da tarzım olmayan renkler. Böylesi bir renk ise günlük hayatta rahatlıkla kullandıklarım arasında yer alıyor. Hem de tam boy. Pek sevdim <3


L.A Splash Lipgloss : LA ürünleri normalde yurt dışında bir hayli ucuz bir marka olmasına rağmen Türkiye satışlarını pahalı bulduğum için ilgimi çeken ürünlerine karşı soğuktum. Vanilya Club kutularından çıkanlar hariç Türkiye'den LA ürünü almadım, aslında markanın güzel ürünleri var, özellikle makyaja yeni başlayan ve yüksek fiyatlar dökmek istemeyen genç kızlara yönelik, ELF Kozmetik ayarında kalitede ürün çeşitliliği ille göz dolduruyor. Bu lipglossu henüz açmadım ama ambalajındaki renk günlük kullanım olarak rahat bir çizgide. Resmen sür-çık lipglosslardan. Deneyerek bu fikrimin doğru olup olmadığını test edeceğim.


La Casadelos Aramos Spreyli Vanilyalı Oda Kokusu : Bir diğerini oda spreyi olarak yapmıştım, en çok da perdelere sıkarak kullanıyorum. Vanilyalı kokusu biraz ağırca, özellikle yaz zamanı ama sevdiğim türde bir kokuya sahip. Fena kalitede değil, arada kullanmak hoş oluyor.


Refectocil Kaş Kirpik Boyası : Bu ürün de eski kutulardan çıkmıştı. Fotoğraflarını ve yazısını hazır etmek biraz vakit aldığı için ertelemiştim ama öncesi ve sonrası şeklinde uygulanmış halini blogda paylaşmayı düşünüyorum, zira ürün etkili.


Biosilk Saç Bakım Serumu : Daha önceden birkaç defa çıkmıştı. Saç ürünlerini denemeyi seviyor olsam da mintik mintik ürünleri tekli kullanımda anlayamıyorum. Bu yüzden elimde birden fazla olması, bu anlamda benim için daha iyi. Böylece birkaç kullanım sonrası değerlendirebilirim.



Bunların haricinde bir de parfüm numunesi bulunuyor. Genel olarak ahım şahım bir kutu olmamakla beraber orta ayarda sevdiğimi söyleyebilirim. Makyaj ürünlerinde renkler konusunda daha kullanışlı ürünler yer alması en büyük artısı. Vanilya Club kutusundan çıkanlar arasında en sevdiklerim şu dörtlü ☺

vanilya-club-agustos-2015-guzellik-kutusu-blog
Vanilya Club Agustos 2015 Güzellik Kutusu Blog

Yorum Gönder

0 Yorumlar