Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

CYRÈNE Makyaj Temizleme Suyu - Misel Solüsyonu



tüy toplayıcı fırça seti

cyrene-makyaj-temizleme-suyu-misel-solusyonu-yorumlarim
cyrene makyaj temizleme suyu misel solusyonu yorumlarim

Cyrene Makyaj Temizleme Suyu, hafif formuyla kullanımda büyük pratiklik sunan bir makyaj çıkarıcı. Aslında sadece makyaj çıkartmak için görevlendirmek yanlış, diğer misel solüsyonlar gibi gün sonunda ciltte biriken tüm kiri de atma anlamında kullanılır yanı bulunmakta. Artık neredeyse çoğu marka misel solüsyonunu kozmetik piyasasına sunuyor. Cyrene bunun neresinde, alınmalı mı alınmamalı diye merak ediyorsanız bu yazımı okumaya devam edebilirsiniz.



Yıllardır Bioderma H20 misel solüsyonu kullandım ki kullanmaya da devam ediyorum. Tabii bu arada farklı markaların aynı işlevdeki kozmetik ürünlerine de şans veriyorum. Kimisi kötü etki uyandırıp Bioderma'yı arattı kimise de yakın performans gösterse de nihai sonuçta Bioderma kazandı. Cyrene ise beni oldukça şaşırttı. Kullanma sürecimi uzatıp emin olduktan sonra diyebilirim ki, "Cyrene > Bioderma".


Bioderma'ya oranla çok daha başarılı temizlik sağlıyor ve aynı onun gibi cildi temizlerken aynı zamanda nem de sağlıyor. Hatta nemlendirme gücü daha fazla. Göz makyajında bana göre hala yağlı göz temizleyicileri bu işin piri, misel solüsyonlara daha beceriksiz çıkıyor ancak pratik olmaları sayesinde "makyaj çıkartma tembelliğini" arka plana almayı başarıyor. Göz makyajını (özellikle bol jel eyelinerlı ise) bu makyaj çıkarıcıyla %100 temizlediğini söyleyemem, büyük oranda temizliyor. Benim önerim Cyrene yüz makyajını ve göz makyajını çıkarmanın ilk etabından başarılı. Hem de cildi rahatlatıcı etkide. Sonrasında biraz yağlardan ve akabinde temizleyici jellerden destek almak gerektiğini düşünüyorum.


Hayvanlar üzerinde test yapmaması, içeriğinin çoğu markaya göre çok çok daha alınası olması, sadelik konseptini cilt bakım ürünleriyle buluşturması ve ürünlerinin parasını hak eden etkiyi vermesi bu markayı güzel kılan nedenlerin başında geliyor. Etkisini ve yapısını çok beğendim, tekrar tekrar alınası bir ürün. Cilt bakım alışkanlıklarınızda Cyrene de yer edinmeli. İçeriklerinde dolu zararlı maddeleri arka arkaya sıralayan ve fiyatıyla bunu kamufle eden isimlerdense, bu güzelim markayla tanışarak cildinizi mahrum bırakmamanızı öneririm.


* Tanıtım Ürünüdür.

Yorum Gönder

0 Yorumlar