Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Hunca Kozmetik Narlı Yüz Bakım Serumu Yorumlarım



tüy toplayıcı fırça seti

hunca-kozmetik-narli-yuz-bakim-serumu-yorumlarim
Hunca Kozmetik Narli Yuz Bakim Serumu Yorumlarim

Hunca Kozmetik yani HuncaLife 'ın bu ürünü; kırışıkları önlemede, cildi pürüzsüzleştirmede ve cildin sarkmalara karşı mücadelesinde yardımcı olmak amacını üstlenen bir yüz bakım serumu. Serumun cilt bakımında kullanım önerisi olarak da sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez uygulanması ambalajında yazılı. Bir süredir benimle beraber olan Hunca Kozmetik HuncaLife Narlı Yüz Bakım Serumu hakkındaki yorumlarım şu şekilde :


Ne yazık ki beğenemedim. Ambalajının pompalı oluşu kullanım açısından pratiklik yaşatacağından hoş bir ayrıntı ama pompa sistemi kaliteli değil. Şişesinin ön yüzündeki markanın ürün ismini yazılan kırmızı etkiket bile hava kabarcıklarıyla dolu şekilde yapıştırılmış. Ürünü elime aldığımda, kalitesiz bir bakım ürünüyle karşılaştığımı istemeden olsa düşündüm. Cilt bakım ürünlerinin janjanlı ambalajlara sahip olmaması, benim için sorun teşkil etmiyor, hatta bakım ürünlerinde sade çizgili olması daha hoşuma bile gidiyor ancak bu ürünün ambalajı bana direkt olarak kalitesizlik olarak geldi. 


Yüz bakım serumunun boyutu 30 ml. Yapısı losyon gibi akışkan. Serumlarda genelde şeffaf renge alışkınım, bu serum ise beyaz renkte. Kokusu meyveli bir aromada ancak koku olarak çok hoş gelmedi. İçeriği de çok hoşuma gitmedi. Daha doğrusu iyi noktalar bulunuyor ama kötüler daha fazla. Yüz bakım serumu olarak kendisini lanse etse de ben yüz bakımı adına değil, olsa olsa vücut bakımı adına kullanılabilir olduğunu düşünüyorum. Güzel sunum için markaya teşekkür ederim ama benim hususi olarak gidip alabileceğim bir nitelik ile karşılaşmadığım için önermiyorum. Benim için tek artı yanı bir Türk markası olması ama kendisini çok geliştirmesi gerektiğini düşünüyorum. Umarım daha güzel kalitede içeriklerle gelişir.

* Tanıtım Ürünüdür.



Yorum Gönder

0 Yorumlar