Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Dermokozmetik Cilt Bakımında Tercihim Neden Avene Ürünleri ?



tüy toplayıcı fırça seti


dermokozmetik-cilt-bakıminda-avene-urunleri
dermokozmetik cilt bakıminda avene urunleri

Avene ile yıllardır harika bir ilişkimiz var. Bu zamana kadar hiçbir marka beni bu kadar memnun etmedi. Dermokozmetik güvenini bana sağlıyor, üstelik verdiğim parayı sonuna kadar hak ediyor. Hem doğal içeriklere ürünlere meraklıyım, hem de dermokozmetik ürünlerine ilgim var. Bu bağlamda pek çok markanın birçok ürününü keşfetme serüveni halindeyim. Doğal ürünleri çok seviyor olsam da konu nemlendirici olunca biraz daha "-mı acaba?" ikileminde kalıyorum. Çünkü bitkisel yoğunlukları fazla olduğundan alerjenik olma ihtimalleri de daha yüksek kalıyor. Bu açıdan dermokozmetik ürünler daha kurtarıcı rolde diyebilirim. Yüksek fiyatlı dermokozmetik ürünler olduğu kadar herkesin alabileceği düzeyde markalar da bulunuyor. Avene ise ikisinin ortasında kalıyor. İşte Avene ürünlerinin cilt bakımında sevdiğim nedenleri : 




Avene markasını ilk keşfedeşim Evian termal suya başlayan merakım ile oldu. Evian termal suyunu çok merak ettiğim halde ülkemizde satışını bulamayıp, ben de benzeri olan Avene markasını deneyeyim madem diyerek keşfettim. Denedikten sonra öyle bir sevdim ki, yıllarca en çok kullandığım ürünlerin başında geldi. Avene termal suyu bu kadar sevmişken, Avene 'nin farklı cilt bakım ürünlerini de zamanla merak eder oldum. Şu ana kadar da pek çok ürününü deneyimledim. Edindiğim ürünlerin tekinden bile memnunsiyetsizlik duymadığım gibi, "bugüne kadar neden keşfetmedim?" diye de hayıflandım. Cildimin isteklerine en doğru çözümler verdiğini, ürünlerini kullandıkça daha çok anladım.


Dermokozmetik ürünler doğal ürünler kadar "iyi içerik" sunmuyor. Fakat organik kozmetik ürünlerinin de en büyük handikabı, içerisinde kullanılan bitkilerin alerjen riski daha çok olabiliyor. Bununla beraber bozulma süreçleri de daha hızlı. Ülkemizde de bulunmaz hint kumaşı mantığı ile satıldığından uygun fiyatlı organik ürünleri bulmak çok zor, hatta uygun fiyatlı bu zamana kadar hiç görmedim bile. Bu konuda dermokozmeik markalar daha iyi çözüm olabiliyor. Özellikle dermokozmetik sitelerin rekabeti ile fiyatlar oldukça makul oldu. Avene ürünlerini yurt dışı fiyatlarıyla paralel alabiliyoruz. Hatta bazı ülkelerden daha bile uygun halde alışveriş fırsatı yakalıyoruz.


İçerik ise Avene "%100 iyi içerik" sunmuyor. Ancak bana göre, olabildiğince iyi, dermokozmetik anlamında büyük markaların yanında daha da tercih edilesi. Düşük fiyatlı dermokozmetiklerde en sade içerik ile gönlümü çelen Sebamed, yüksek fiyatlı olanlar da ise üzülerek belirtiyorum ki ne DDF, ne Dermalogica, ne Stratesin, ne de başkası bana istediğimi veremiyor ki üst markalar ile de tanıtım amaçlı blog çalışmalarını yapan bir blog yazarı olarak böyle söylüyorum. Ne demek istediğimi markaların içerik kontrollerini yaparak da kıyaslayıp anlayabilirsiniz. Bu açılardan değerlendirdiğimde de Avene benim için galip gelen oluyor.




Blogda bugüne kadar Avene ürünleriyle ilgili pek çok ürünün detaylı inceleme yazılarını yazdım. Kullandığım Avene ürünlerinin hangi ciltlere uygun olduğunu, cilt bakımında etkilerinin nasıl olduğundan etraflıca defalarca bahsettim. Eğer cilt bakımınıza özen gösteriyor ve bu anlamda para harcamaktan geri kalmıyorsanız, artık daha doğru adım atmanın zamanı gelmedi mi? Bence Avene ürünlerine, cilt tipiniz doğrultusunda şans verin, farkını hissedin. Bu yazımda Avene Türkiye 'nin ilgisi ve ve reklamı hiçbir şekilde yoktur. Tamamen kendi keşiflerim sonucu aşk yaşadığım bir markayla, cilt bakımında doğru bir markayı sizleri de daha yakından tanıştırma isteğim üzerine bu konuyu ele aldım. Blogumda bugüne kadar bahsettiklerimi bakınmak isterseniz de, blogun sağ üst tarafında "Ana Sayfa- Hakkımda - İletişim" sayfalarının yanındaki arama kutucuğuna Avene yazmanız kâfi. Umarım siz de cilt bakımında hem etkili hem ekonomik fiyatın buluştuğu bu güzel markayı keşfedip, cilt bakımınız adına daha çok yer vererek etkisini hissedersiniz.


dermokozmetik-cilt-bakıminda-avene-urunleri
dermokozmetik cilt bakıminda avene urunleri

Yorum Gönder

0 Yorumlar