Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Vanilya Club Şubat 2015 Kutusu 'nda Neler Var ?



tüy toplayıcı fırça seti

vanilya-club-subat-2015-kutusu
vanilya club subat 2015 kutusu
Vanilya Club Şubat 2015 Kutusu

Adeta hızlı bir giriş yapan ve hızlı bir şekilde biteceğe benzeyen Şubat ayının Vanilya Club güzellik kutusunda 1 makyaj ürünü ve 1 makyaj yardımcısı tam boy çıkarken; 1 parfüm, 1 cilt bakımı ürünü ve 2 saç bakım ürünü deneme boy şeklinde.  Vanilya Club Şubat 2015 Kutusu 'ndan çıkan güzellik ürünleri tek tek şu şekilde :



vanilya-club-subat-2015-kutusu
vanilya club subat 2015 kutusu

vanilya-club-subat-2015-kutusu
vanilya club subat 2015 kutusu
LCN - Latex Makyaj Süngeri : Daha önceki Vanilya Club kutuları sayesinde keşfettiğim ve sevdiğim LCN markasının makyaj süngerleri Şubat kutusundan çıktı. Makyaj uygulamalarında latex süngerleri kullanmayı çok sevmesem de LCN markasının iyi çizgisine güvenip ilk makyajımda deneyeceğim. Bu konuda meraktayım. Bu makyaj süngerlerinin satış fiyatı ise şu anda 14.90 ₺. Şimdilik gözlemlediğim, ekonomik bir makyaj yardımcısı gibi durduğu.


LCN - Eye Like My Shine Eyeliner : Yine LCN kozmetik markasından bu sefer bir eyeliner çıktı. Mor rengi biraz fazla canlı gibi ambalajında durup "acaba kullanır mıyım" endişesi yaratsa da ufak bir denemeyle renginin ambalajındaki kadar canlı olmadığını gördüm. Koyuca bir ton ve bu hali hoşuma gitti. Çünkü eyelinerlarda çok renkli kullanmayı günlük makyajımda çok sevdiğim söylenemez. LCN eyeliner fiyatı ise 18.80 ₺.


Nuxe Paris - Gül Yaprağı Hassas Tonik Losyon : Vanilya Club 'ın tüm güzellik kutularından Nuxe markası çıksa şikayet etmem, o derece bu markayı seviyorum. Böylesi küçük bakım ürünleri, seyahatlerde yanımda götürmek için çok iyi oluyor. Bu tonik losyonun özelliği ise cildi ferahlatarak ve rahatlatarak cilt bakımı yapmak. Özellikle hassas ciltlere uygun olduğu belirtiliyor. Seyahat boyu olan 35 ml 'in satış fiyatı ise 14 ₺.


Wella Sp System Professional - Sp Repair Mask Yıpranmış Saç Maskesi : Wella markasının lüks saç bakım skalası olan SP serisini biliyordum ama ürünlere karşı hiç merak duymuyordum. Saçları yoğun bir şekilde onarmaya odaklı bu saç maskesinin başarısını deneyerek hakkındaki ön yargılarımı değerlendireceğim. 30 ml olmasını sevdim, en azından tek kullanımlık değil. Bu maskenin iki farklı boyu var. İlkinin boyutu 200 ml ve satış fiyatı 78 ₺, İkincisinin ise boyutu 400 ml ve satış fiyatı 130 ₺.


Sebastian - Potion 9 Werable Styling Treatment Bakım Yapan Saç Şekillendirici : Saç bakım dünyasına "Saç Dünyasının 9. Vazgeçilmezi" sloganıyla kendini gösteren Sebastian markasını daha önce de kullanmıştım. Fena bulmamıştım ama Sebastian biraz fazla tuzluca bir marka ve o kadar parayı hak ettirecek etki verdiğini düşünmüyorum. Bu tek kullanımlık saç şekillendiriciyi kullanmak üzere saç bakım çekmecemde ön sıraya ayırdım bile.


Swarovski - Aura by Swarovski Parfümü : Parfümleri denemeye bayılıyorum. Bu parfüm de merak ettiklerimin arasındaydı. Kokusunu çok bildik buldum, aman aman bir koku özgünlüğü olmasa da Swarovski 'nin ilk parfümü olma imzasını taşıyor. Tenimde ferah, çiçeksi notaların hakimiyetinde bir koku bıraktı. Bu tarz parfümlerim olduğu ve onlardan üstün bir fark izlenimi bıraktırmadığı için çok sevemedim. Açıkçası Swarovski 'den daha güçlü feminenlik yayan iddialı bir koku beklerdim.


Yorum Gönder

0 Yorumlar