Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Skincode Mükemmelleştirici Cilt Bakım Kremi | Essentials Advanced Skin Perfector



tüy toplayıcı fırça seti

skincode-mukemmellestirici-cilt-bakim-kremi-essentials-advanced-skin-perfector
Skincode Mukemmellestirici Cilt Bakim Kremi - Essentials Advanced Skin Perfector


skincode-mukemmellestirici-cilt-bakim-kremi-essentials-advanced-skin-perfector


Skincode Mükemmelleştirici Cilt Bakım Kremi

Skincode Essentials Advanced Skin Perfector

Cilt tarafından kolayca emilen yapısı ile günlük kullanıma kolay uygulama sunan Skincode Mükemmeleştirici Cilt Bakım Kremi / Essentials Advanced Skin Perfector, kırışıklar ile mücadele ederek cilt bariyerini güçlendiren ve cildin kaybettiği nemi geri kazandırmaya odaklı bir cilt bakım ürünü. İçerisindeki UV faktörü ile de cildi günlük hayatımızdaki hasarlardan korumaya odaklı.


İnce çizgileri ve kırışıklıkları yumuşatmaya destek olmak için formüle edilen Skincode Essentials Advanced Skin Perfector, yapısal olarak jel ile krem arasında bir forma sahip. Renkli bir bakım ürünü gibi görünse de ciltte herhangi bir renk bırakmıyor. Karma cilde sahibim ve cilt bakım ürünlerinin zorlu emilim süreçlerini sevmiyorum. Bu kremin sürülür sürülmez cildimde kolaylıkla emiliyor oluşunu sevdim. Karma cildime ağırlık / yağlılık oluşturmuyor. Hatta biraz matlaştırdığını bile söyleyebilirim. Mat etkisini özellikle yaz mevsiminde denemek istiyorum. Zira yaz zamanı çoğu bakım ürün ciltte ağırlık oluşturduğu için sevilesi his oluşturmuyor. Makyaj öncesi için büyük bir kurtarıcı olduğu için ben de bu şekilde kullanmaya çalışıyorum. Bu anlamda verimini harika buldum. Hem cildimin makyaj öncesi daha canlı görünmesini yardımcı olarak cildime hafif bir ışıltı katıyor hem de cildimi makyaja hazırlıyor.




Yaşlanma karşıtı ürünlere yoğun bir ilgim yok (şimdilik cildimin bu ihtiyaç içinde olduğunu düşünmüyorum), bu yüzden bu etkisi olduğu için değil cildimi daha canlı görünüme kavuşturduğu için sevdim. Cildimi hem yatıştırıyor, hem makyaja hazırlıyor, hem görünüm olarak bir nebze onarıyor. Makyaj öncesi karma cilt daha ne isteyebilir ki? Bu açılardan beklentimin üzerinde bir çıtası var. Pahalı olması benim için tek eksi yanı. Pahalı kozmetik ürünlerinin verdiği lüks hissi seviyorsanız, o halde listenize bu makyaj öncesi kullanılmaya uygun olan 30 ml boyutundaki  Skincode Essentials Advanced Skin Perfector 'i de ekleyebilirsiniz.


skincode-essentials-advanced-skin-perfector-skincode-mukemmellestirici-cilt-bakim-kremi-kullananlar



skincode-essentials-advanced-skin-perfector-ingredients-icerik



* Tanıtım Ürünüdür.

Yorum Gönder

0 Yorumlar