Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Taşınabilir Mini Led Işıklı Nargile Seti Süper Bi Takım! Performansı Çok İyi



tüy toplayıcı fırça seti



Led Işıklı Bardak Nargile Takımı
Led Işıklı Portatif Seyahat Tipi Bardak Nargile
Yeni nesil bir ürün olup Türkiye’de bir ilktir.
Gittiğiniz her yere rahatlıkla nargilenizi de götürebilirsiniz.
18 cm uzunluğundadır.
Silikon hortum uzunluğu 81 cm dir.
Ağız çapı : 7.3 cm dir.
300 gram ağırlığındadır.
LED özelliği sayesinde nargilenizi üçerken hoş bir görüntü oluşacaktır.
Alttaki tuştan led ışığı aktif hale getirebilirsiniz.
Nargile şişesi sert plastikten üretilmiştir.
Paket içerisinde;
Maşa, sipsi , silikon hortum tam set halinde gönderilecektir.

Paket içerir:
1 X plastik nargile nargile şişesi
1 X silikon hortum
1 X maşa
1 X plastik susturucu
1 X ağız ipuçları
(Led Işıklı Bardak Nargile Takımı üzerindeki desenler farklı olabilir, stok durumuna göre karışık renk ve desenlerde gönderilecekdir.)






Led Işıklı Portatif Mini Bardak Nargile Takımı
Led Işıklı Bardak Nargile Takımı
Led Işıklı Portatif Seyahat Tipi Bardak Nargile
Taşınabilir seyahat Nargile şişesi Shisha plastik şişe Sheesha Led ışıkları ile Set & Nargile Chicha silikon hortum Mini Nargile kase

Uzunluk: 180mm
Fincan çapı: 73mm
Hortum malzemesi: FDA silikon hortum
Silikon hortum uzunluğu: 81cm
Renk: rastgele renk
Ağırlık: yaklaşık 300g

Paket içerir:
1 X plastik nargile nargile şişesi
1 X silikon hortum
1 X maşa
1 X plastik susturucu
1 X ağız ipuçları


Led ışık ile akrilik nargile fincan
☆Material: akrilik
☆Length: 180mm
☆Fincan çapı: 73mm
Hose hortum malzemesi: FDA silikon hortum
Silicone silikon hortum uzunluğu: 81cm
Color renk: rastgele renk
Weight ağırlık: yaklaşık 300g
☆Package içerir:
1 X plastik nargile nargile şişesi
1 X silikon hortum
1 X maşa
1 X plastik susturucu
1 X ağız ipuçları
Not: biz rastgele renkler gemi. Özelleştirilmiş renklere ihtiyacınız varsa, bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca, daha fazla sipariş vermek isterseniz, bizimle iletişime geçebilirsiniz ve size daha düşük bir fiyat vereceğiz





Akrilik nargile fincan Ile Led ışık

Malzeme: akrilik

Uzunluk: 180mm

Fincan çapı: 73mm

Hortum malzemesi: FDA silikon hortum

Silikon hortum uzunluğu: 81cm

Renk: yeşil/mavi/pembe/beyaz/turuncu

Ağırlık: yaklaşık 300g

Paket içerir:

1 X plastik nargile nargile şişesi

1 X silikon hortum

1 X maşa

1 X plastik susturucu

1 X ağız ipuçları



























 

led, ışıklı, bardak, nargile, takımı, kapıda ödeme, sipariş, fiyatı, nerede satılır, mini, portatif, taşınabilir, nargile, nakit ödeme, satın al, bardak nargile, bardak nargile takımı, bardak nargile seti, bardak boy nargile, cam bardak nargile, mini bardak nargile, nargile bardak, işıklı bardak nargile, kupa bardak nargile, kulplu bardak nargile, ledli bardak nargile, led ışıklı nargile, işıklı nargile, led, ışıklı, bardak, nargile, takımı, mini, portatif, taşınabilir, nargile, bardak nargile, bardak nargile takımı, bardak nargile seti, bardak boy nargile, cam bardak nargile, mini bardak nargile, nargile bardak, işıklı bardak nargile, kupa bardak nargile, kulplu bardak nargile, ledli bardak nargile, led ışıklı nargile, işıklı nargile, bardak nargile, bardak nargile takımı, bardak nargile seti, bardak boy nargile, cam bardak nargile, mini bardak nargile, nargile bardak, işıklı bardak nargile, kupa bardak nargile, kulplu bardak nargile, ledli bardak nargile, led ışıklı nargile, işıklı nargile, bardak nargile yapımı, bardak nargile fiyat, bardak nargile trendyol, bardak nargile kefo, bardak nargile kurulumu, bardak nargile ekşi, bardak nargile yorum, bardak nargile kapıda ödeme, bardak nargile ankara, bardak nargile satın al, bardak nargile fiyatları, çantalı bardak nargile, eds bardak nargile, evde bardak nargile yapımı, hookah bardak nargile, jbr nargile, jbr nargile tütünü, jb nargile tütünü, bardak nargile nasıl kullanılır, , mya bardak nargile, metsan bardak nargile,, mazaya bardak nargile, mr eds bardak nargile, bardak nargile nasıl yapılır, bardak nargile nedir, oduman bardak nargile, otto bardak nargile, bardak nargile toptan, tembay bardak nargile, bardakta nargile yapımı, işıklı bardak altlığı araba, işıklı nargile fiyatları, bardak nargile seti, bardak nargile takımı, bardak nargile, bardak nargile fiyatları cam bardak nargile bardak nargile fiyat nargile bardak bardak nargile yapımı ışıklı bardak altlığı led işıklı nargile fiyatları oduman bardak nargile bardak nargile trendyol usb li bardak ısıtıcısı vidalı nargile şişesi 2 çıkışlı nargile 2 kişilik nargile 3 çıkışlı nargile 3 lü nargile 4 lü nargile 4 kişilik nargile 4 çıkışlı nargile takımı

Yorum Gönder

0 Yorumlar