Kapıda ödeme ile nasıl alışveriş yapılır. Sitemizden yapacagınız sipariş işlemi kısaca 5 adımda gerçekleşecektir.
Kapıda Ödeme ile nasıl alışveriş yapabilirim ?
Sipariş aşamalarında ödeme sayfasına geldiğinizde kapıda ödeme seçeneğini seçerek alışverişinizi tamamlayınız.
Alışverişiniz ile ilgili teyit amaçlı müşteri temsilcileri sizleri arayarak adres ve ürün fiyat bilgileri gibi bilgileri soracaktır.
Teyit işlemi sonrası belirtilen günde kargolama yapılacaktır. ürün size ulaştığında önce tahsilat sonra ürün teslimi yapılacaktır.
Dilerseniz herhangi bir form vs doldurmadan 444 33 97 yi arayarak telefonla da sipariş verebilirsiniz.
Alışveriş sipariş takibi için Hesabım sayfasından siparişlerim bölümüne giderek kontrol edebilirsiniz
Siparişimi neden teslim almadan kontrol edemiyorum.
Bir çok müşteri aldığı ürünü teslimat öncesi kargo görevlisi yanında kontrol edip teslim almak ister ama kargo görevlileri buna musade etmiyor.
Sebebine gelince şöyle bir örnekle anlatmak isteriz.. Düşünün ki bir kücük ev aleti ürünü aldınız, kargo görevlisi bunu size getirdi, ürünü açtınız baktınız herhangi bir sorun yok ama keyfi olarak vazgeçtim dediniz. Diyebilirsiniz çünkü herhangibir para vs ödemediniz henüz.
Kargo görevlisi bu ambalajı açılmış ürünü müşter kabul etmiyor vs gerekçesi ile satıcı firmaya gönderecek. Ürün satıcı firmaya ulaştığında satıcı firma " Gönderilen ürün Orjinal ambalajlı hatta sonradan ekstra paketlenmiş şekilde kargo edildi, bu ürün açılmış, hasar görmüş, içerisinden aksesuarları eksiltilmiş" gibi bir gerekçe ile kargodan bunun tazminini isteyebilir.
Bu sebeptendir ki hiç bir kargo firması kapıda ürünün açılmasına musade etmiyor.
Siparişimi Nasıl Kontrol Ederek Alabilirim
Cazip Alışveriş olarak bizler kapıda ödemeli satışlarımızda şöyle bir yol izliyoruz.. Üründe kargodan kaynaklı bir hasar belirtisi yok ise ürünü teslim alınız.. Ürün de fabrikasyon bir sıkıntı var ise herhangi bir ek bedel ödetmeden değişimini yapıyoruz. Kırılmaya çok musait ürünlerde ve müşterinin özellikle kontrol etmek istedikleri durumlarda şöyle bir yol izliyoruz. Teslimat esnasında bizi arayınız, kargo görevlisi ile görüşmemizi sağlayınız. Kargo görevlisine tüm sorumlulugun bizde olduğunu, gerekirse yazılı beyanda da bulunabileceğimizi belirterek ürünün acılmasında bir mahsur olmadığını söylüyoruz.. Bizim bu ricamızı kabul edip etmemek onların insiyatifinde. Bu şekilde yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Sitemizde Kapıda Ödeme İle Gönderilmeyen Ürün Grupları
Beyaz Eşya Grubunda Derin dondurucu ve buzdolabı ürünleri
Mobilya Grubunda Yatak ürünleri
Outdoor Ürünlerinin Geneli
0 Yorumlar