Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Hergün bir indeks kartı 2021/ Index card a day 2021



tüy toplayıcı fırça seti

100 gün projesine devam ederken (kendi yaptığım şablonlar ile hergün 15 dk çalışıyorum) Daisy Yellow Tammy Garcia'nın "hergüne bir indeks kartı" (icad) etkinliği başladı. Amaç Haziran-Temmuz ayları boyunca hergün bir indeks kartı ile çalışmak ve sanata az da olsa zaman ayırmak. Sanırım son beş yıldır bu etkinliğe katılıyorum. İlk defa geçen sene 61 kart ürettim. Ve oldukça mutlu oldum. 
------------------
As the 100 days was continuing (i am working with my handmade stencils everyday for 15 minutes) "index card a day" by Tammy Garcia of Daisy Yellow started. The aim is to work on an index card everyday through June and July. To reserve a little time for art. Since 5 years i have been joining the challenge. Last year i was able to produce 61 cards for the first time. And this made me really happy.


Zamanım sınırlı olduğu için 100 gün projesi ile icad'i olabildiğince birleştirmeye karar verdim.
----------------------
As i have limited time i decided to merge 100 days challenge with icad. 


 İlk iki gün normal kartlarla çalıştım. Sonra kağıt yerine indeks kartı büyüklüğünde kumaşlar kullanmaya başladım. Günlük egzersizlerle yeni fikirler denemeyi umuyorum. Etkinlik bittikten sonra bu parçalarla bir şeyler dikmek ve satmak da istiyorum. Ama henüz o kısmı planlamadım.
--------------------
I worked with index cards for the first two days. Then i switched to index card sized fabrics. I hope to try new ideas through daily art practice. And i want to sew and sell some pieces after the challenge is over. But i have not planned that stage yet.   



Siz neler üzerinde çalışıyorsunuz? 100 gün ya da icad etkinliğine katılıyor musunuz?
----------------------
What are you working on? Did you join 100 days challenge or icad?
 

 


2021- 100 gün projesi 5. bölüm/ 2021- 100 day project part 5
2021- 100 gün projesi 4. bölüm/ 2021- 100 day project part 4
2021- 100 gün projesi 3. bölüm/ 2021- 100 day project part 3
2021- 100 gün projesi 2. bölüm/ 2021- 100 day project part 2
2021- 100 gün projesi 1. bölüm/ 2021- 100 day project part 1

Yorum Gönder

0 Yorumlar