Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

2021- 100 gün projesi 5. bölüm/ 2021- 100 day project part 5



tüy toplayıcı fırça seti

100 gün projesi için 100 gün boyunca kendi yaptığım şablonlar ile çalışmaya karar verdim. Her gün 15 dakika kuralını koydum. Parça parça çalışmaya devam ediyorum. 
Bu arada ICAD (#dyicad2021) de başladı. İlerleyen günlerde ikisini birleştiririm belki.
Bir favoriniz var mı?
---------------
For 100 day project I decided to work with my handmade stencils for 100 days, reserving 15 minutes everyday. I keep on working in small bits here and there.
Meanwhile icad has started (#dyicad2021). Maybe i will join the two in coming days.
Do you have a favourite?






Ve Haziran şablonları...
---------------
And the june stencils...

Bir öncekinin negatifi/ maskesi
---------------
Negative/ mask of the previous one

 Bu şablon Julie Fei Fan Balzer tarafından tasarlanmış ticari bir şablon. Ben bir çekilişte onu kazandım #balzerdesigns 
-------------
This stencil was designed by Julie Balzer and i won this in a giveaway on her blog

Yorum Gönder

0 Yorumlar