Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Varison Krem Kullanıcıları



tüy toplayıcı fırça seti


Ömrüm boyunca annemin bacak ağırısından feryat etmesini dinledim. Hep derdi: “kızım sağlığına dikkat et, bir gün senin de başına gelebilir” – diye. O günün gelmesi uzun sürmedi. Daha ilk çocuğuma 6 aylık hamile iken ayaklarım şişmeye başladı, daha sonra varisler meydana geldi. Hamileliğimin son aylarında öyle bir hale geldim ki artık neredeyse yürüyemez durumdaydım, bu yüzden çocuğumu sezaryen ile doğurmak zorunda kaldım.

Doğumdan sonra durum biraz düzeldi sanki, ama ağrılar ve çirkin varisler olduğu gibi duruyorlardı. Doktorlar çareyi ameliyat masasında görüyorlardı. Ben ise çok korkuyordum. Buna rağmen başka çarem de yoktu, ne ilaçlar, ne merhemler denedim – hiç biri işe yaramadı. Daha sonra tanıdık bir eczacı bana Varison adlı krem almamı önerdi. Yalnız dediğine göre eczanelerde bu krem bulunmazmış, firmanın politikası böyleymiş – sadece internet üzerinden satışlar yapılacakmış. Doğrusu merak ettim nasıl bir şeymiş ki bu krem, hiç bir yerde bulunmuyor.


Yorum Gönder

0 Yorumlar