Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Migros ve Gratis İndirimleri & Kozmetik Alışverişim



tüy toplayıcı fırça seti

migros-ve-gratis-indirimleri-kozmetik-alisverisim
migros gratis indirimleri kozmetik alisverisim

Migros ve Gratis indirimlerini fırsat bilip kozmetik alışverişi yaptım yapmasına ama Gratis indirimlerini pek beğenmedim. 2 gün evvel Gratis çalışanlarının L'oreal ürünlerinde etiket değiştirdiğine şahit olmuştum. Örneğin L'oreal saç bakım yağının fiyatını 9.90 iken etiketini 15.90'a yükseltmişlerdi. Şimdi ise indirim diye tekrar 9.90'a indirmiş. Gratis'in çok daha güzel indirimlere imza attığını biliyorken, bu indirimler beni kesmedi. Eğri oturup doğru konuşalım en güzel indirim Migros'taydı. Bravo Migros diyerek Gratis'ten daha güzel ataklar bekliyorum. İndirimli aldığım fiyatlarını da yazıma iliştirerek alışverişimde aldıklarıma geçiyorum. Migros ve Gratis indirim alışverişimin detayları şu şekilde :



Gosh Makyaj Temizleme Sütü : Gosh ürünlerinin cilt bakım çeşitlerini hiç denememiştim. Denemeye çok hevesli de değildim lakin Gratis diğer ürünlerde bindirip indirse de kendi ürünlerinde güzel indirim uygulamış. Makyaj sütlerini temizlik için sıklıkla kullanmasam da cildimin fazla gerildiğini düşündüğüm zamanlarda kullanıyorum. Vichy'den memnundum ama Vichy makyaj sütü ilk zaman gerçekten iyi performans verirken, tüpün yarısında performansı (hava ile münasebetinden mi nedir) yarıya iniyor. Gosh bu kadar indirime girmişken almak istedim. Normal satış fiyatı sanırım 24 Lira idi. Ben ise Gratis indirimi sayesinde 9.90 Lira gibi oldukça makul fiyata aldım.


Splat Diş Macunu White Plus : İlk defa Splat kullanacağım ^^ Elimdeki diş macunlar yeni tükendi. Ben de yazar değil bir okuyucu olarak güzellik bloglarının methine güvenip Splat markasını aldım. Güvendiğim bloglar bile yazınca, almalıyım dedim. Splat'ın tüm çeşitlerinde indirim yoktu, sadece Splat White Plus diş macununda özel indirim uygulanmış. Normal fiyatı 24 küsür Lira iken ben indirim sayesinde 12.50 Lira fiyatına almış oldum, oley. Bu fiyata görünce 2 tanesini de sepete attım.


Gratis'te indirim adına alınabilecek ürünlere baktım. Ne yazık ki Garnier, Neutrogena gibi ürünlerde Migros'tan güzel indirim yapamamış. Migros bu markalarda çok iyi indirim fırsatı sunuyorken Gratis'ten oyalanmak boşuna. Makyaj ürünlerinde değer bir indirim de bulamadım. Wet n Wild bakılabilir. Essence indrime girecek mi bilmiyorum, ben gezinirken indirim yoktu ama görevliler kendi aralarında "Essence etiketleri yerleştirilmemiş" diyordu. İlgimi çekmediği için sormadım lakin indirim var mı diye bakabilirsiniz. Makyaj ürünlerinde Maybelline, L'oreal indirimdeydi ama öyle "ah mutlaka almalıyım" tadında değil. The Balm'da %40 dediği indirim vardı ama açıkçası The Balm'dan artık böö geldi. Sizi bilmem ama beni artık The Balm indirimleri eskisi kadar heyecanlandırmıyor. Yeni ürünlerini transit geçiyorum. Sanırım bindirip indirdikleri için yaklaşık olarak %20-30 arasında indirim söz konusu. %40-50 değil yani. Splat, Gosh ve Wet n Wild indirimleri için uğranabilir. Saç bakım ürünlerindeki indirim tamamen facia. 1-2 Lira gibi komik rakamlar oynuyor gerçek fiyatlarına oranla.

migros-ve-gratis-indirimleri-kozmetik-alisverisim-blog
migros-ve-gratis-indirimleri-kozmetik-alisverisim-blog

Neutrogena Peeling Jel : Migros <3 Biliyorsunuz Migros, son zamanlarda kozmetik skalasında atakta. Üstelik bir müjde de vereyim. Artık online market alışverişlerinde de indirim uyguluyor. Yani eskiden, kozmetik indirimlerini online market alışverişlerine uygulamıyordu, sadece mağazalarda indirim geçerliydi ama şimdi artık kozmetikte ne zaman indirim yapsa online mağazasına da işliyor. Migros'tan online market siparişi veriyor musunuz bilmiyorum ama ben ev ihtiyaçları için haftada 1 yüklü alışveriş veriyorum. Taşıma etme derdi olmuyor, hem de gerçekten günlük hayatım çok yoğun, hiçbir yere yetişemiyorum, kolaylık oluyor. Bir de çalışanları süper kibar, eksik ürün olsa bile geri getirme olayında muhteşem hizmet veriyor. Demem o ki online ile bölgenize yakın Migros'tan sipariş verebilirsiniz. Ben işe yakın olduğu için arada gidip aldım. Garnier, Neutrogena, Dove, L'oreal, Nivea ürünlerinde çok güzel indirimler vardı. Gerçekten bindirmeden indirim olmuş. Bu konuda Migros'u tebrik ediyorum. Tek eleştirim, küçük şubelerdeki ürün çeşit azlığı. Sadece kendi belirledikleri ürünlere indirim var. Her kozmetik ürününde yok. Belki bu benim gittiğim şubeye özeldir bilemiyorum. Bir de Migros Instagram sayfasında makyaj ürünlerinin de %50 olduğunu gördüm. Benim gittiğim şubede makyajın m'si yok, yani standı hiç olmadı bile. Yine de bu indirim güzelini Migros seçiyorum. Gratis gibi 2-3 gün evvel pahalı etiket değişip indirim yaptım demiyor, etiketi neyse o fiyat üzerinden indirim uyguluyor. Migros takibi yapmanızı öneririm. Aldığım Neutrogena peeling normal satış fiyatı 16.50 Lira iken indirimli 8.25 Lira'ya edindim. Kokusu güzel olduğu için aldım. Yüze değil, ayak peelingi olma bahanesine aldım. İhtiyacınız var ise Migros'a bakınmalısınız.



Yorum Gönder

0 Yorumlar