Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Rossmann Alışverişim / Wellness Beauty & Alterra Ürünleri



tüy toplayıcı fırça seti

rossmann-alisverisim-wellness-beauty-alterra-urunleri
Rossmann Alışverişim Wellness Beauty Alterra Ürünleri

Rossmann mağazasından yeni bir alışveriş daha yaptım. Daha doğrusu yapmış bulundum. Çünkü bu sıra bende bir alışveriş canavarı var ki bir türlü zapt edemiyorum. Rossmann mağazası eskiden bana uzaktı, şimdi ise (oley) geçerken yol üstümde olduğu için ara ara uğrak yerlerimden biri oldu. Kozmetik ürünlerine bakarken alışveriş yapmadan durmak benim için pek mümkün değil. Bu sefer aldıklarım sadece Rossmann ithal markaları olan "Alterra" ve "Wellness Beauty" ürünlerinden oluşuyor. Zaten her iki markayı da ziyadesiyle seviyorum. Bir de Isana ürün grubu Rossmann markalarından birisi ama Isana'yı bunlar kadar kaliteli bulmuyorum. Bu yüzden tercihlerimi bu iki markada yoğunlaştırıyorum. Rossmann alışverişimin detayları ve aldığım ürünlerin güncel fiyatları şu şekilde :





rossmann-alisverisim-wellness-beauty-alterra-urunleri-kullananlar-blog
Rossmann Alisverisim Wellness Beauty Alterra urunleri

Rossmann'ın kendi markası olan Wellness Beauty ürünlerini gayet beğeniyorum. Hem fiyatları öyle alınmayacak kadar uç değil, hem doğaya zararlı ürünler üretmiyor, ayrıca fiyat/performans kıyası son derece güzel. Bu fiyata böylesi kaliteli kozmetik ürünlerin ideal çizgiye sahip olup hemen hemen her bütçenin alıp kullanacağı ayarda buluyorum. Bazı kozmetik tüketicileri (high end marka sevdalıları olanlar) ucuz kozmetiğe burun kıvırır. Düşüncelerinde kozmetik fiyatlarının düşüklüğünü kalitesiz izlenimini barındırıyor olabilir. Eskiden biraz haklılıkları vardı, çünkü eski zamanlarda genelde en güzel kalite en pahalı kozmetik markalarında oluyordu. Ama artık günümüzün kozmetik dünyasında bu söz konusu dahi değil. İnanın uygun fiyatlı kozmetikler de artık son derece kaliteli olabiliyor. Burada önemli olan marka güvenirliliği. Almanlardan bahsediyorum. Bilirsiniz biz Türkler olarak milletçe bir "Alman ürünlerine" karışı güvenimiz sonsuz. Eskiden Almanya'ya giden bavul bavul şampuanlar, çikolatalar getirirdi. Türkiye'deki kalitesiz ürünlerin yanında pek değer bilinirdi. Şimdi ise burnumuzun ucuna kadar geldi. Bu gerçekten çok iyi bir avantaj. Ulaşamadığımız diğer kozmetik markalarının da Türkiye'ye bir bir gelmesini umuyorum.

rossmann-alisverisim-blog-wellness-beauty-alterra-urunleri-kullananlar-yorumlari
Rossmann Alisverisim Wellness Beauty Alterra urunleri
Wellness Beauty Vanilyalı Duş Köpüğü :  Alışverişimin asıl kaynağı bu köpük duş jeli. Çünkü duş jeli yerine duş köpüğü olayı ilgimi çekti. Özellikle yaz mevsimine adım atmaya yaklaştığımız şu günlerde duş sayısı arttıkça gir-çık duşlarında pratik ürünler iyi oluyor. Bu da onlardan biri olur umuduyla aldım. Henüz kullanmadım ama iyi olacağını düşünüyorum. Zira Wellness Beauty'den ne aldıysam güzel çıktı.


Wellness Beauty El Bakım Kremi : El kremlerim bittiğini fark edip, ne alsam diye düşünürken karşıma çıktı. Düşünmeden aldım. Gidip The Body Shop'a para yatırmayın, kokusu nefis, yapısı nefis. Aynı etki, içeriği hatta daha iyi bile.


Alterra Doğal Duş Jeli : Duş jeli abartımın son ganimeti.  Alterra ürünleri doğal olarak çok çok iyi olmasa da piyasadaki pek çok üründen iyi denebilir.


Wellness Beauty Mango-Papaya Özlü Duş Jeli :  Daha önceki Rossmann Alışverişim'de bu ürünü almıştım. Fakat bu seferkini kendime değil ofisteki yakın arkadaşıma aldım. Çünkü kendisi tam bir mango hastası! Mango benim çok da ilgimi çekmezdi, sanırım bana da bulaşmaya başladı. Bu duş jelini beğenince, ona da hediye etmeliyim diyerek bir arkadaş alışverişi yaptım.


Alterra Doğal Diş Macunu : Diş macunu ihtiyacı için edindim. Tuzlu bir macun, alıştığımız macunlardan değil. Merak edip almak istedim, umarım güzel çıkar. Fiyatı çok ekonomikti.


For Your Beauty Tırnak Törpüsü : Ah keşke almasaymışım diyorum. Çünkü bunu acil ihtiyacım olduğu için alıp kullandım. Çok sert, baya sert hem de. Tamam iyi güzel ama bu kadar sert törpüleri sevemiyorum. Biraz daha orta sert törpüleri manikürde kullanışlı buluyorum. Bir daha alacağımı sanmıyorum, memnun kalmadım.


Rossmann alışverişimden genel olarak memnun kaldım. En sondaki törpü hariç diğerlerini sevdim. Siz de Rossmann mağazasına uğrarsanız Wellness Beauty ve Alterra ürünlerine bakabilirsiniz. Fiyatlarına rağmen ürünlerin kalitesi son derece iyi. Çikolata seçeneklerini canım feci çekse de bakmadan geçiyorum, önümüz yaz ne de olsa dikkat etmekte fayda var, sahili var denizi var bunun. Şimdilik kozmetik ürünleri bana yeter 




Rossmann Alışverişimdeki Ürünlerin Güncel Fiyat Listesi


Wellness Beauty Duş Köpüğü fiyatı 9.99 Lira

Wellness Beauty El Bakım Kremi fiyatı 9.99 Lira

Wellness Beauty Mango Duş Jeli fiyatı 8.99 Lira

Alterra Doğal Duş Diş Macunu fiyatı 5.99 Lira

Alterra Doğal Duş Jeli fiyatı 6.99 Lira

For Your Beauty Törpü fiyatı 4.99 Lira





Yorum Gönder

0 Yorumlar