Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Desert Essence Organik Sülfatsız Parfümsüz Şampuan / Organic Pure Shampoo Fragrance Free



tüy toplayıcı fırça seti

desert-essence-organik-sulfatsiz-parfumsuz-sampuan-fragrance-free-shampoo
Desert Essence Organik Sulfatsiz Parfumsuz Sampuan Fragrance Free Shampoo

Desert Essence sülfatsız şampuanları arasında yer alan, organik içerikli ve parfümsüz oluşuyla dikkat çeken Desert Essence Organic Pure Shampoo Fragrance Free gibi uzunca isme sahip bu şampuan, özellikle hassas saç derisine sahip olup temiz içerikli saç bakım ürünlerini tercih eden kullanıcılara özel formüle edilmiş. İçerisindeki organik ekstratlar sayesinde aynı zamanda saç köklerinin güçlenmesine de yardımcı olacağı konusunda vaat veriyor. Desert Essence markasının çoğu ürününü hüpletircesine seven ben deniz, tabii ki bu şampuanı merak etmesem olmazdı. Markanın bir önceki şampuanı saçlarımı bir nebze sertleştirdiğini fark ettiğim için onu tekrar edinmek istemedim, yine de onu da kötü bir şampuan olarak değerlendirmedim ama bu sefer, sevgili zor açılan uzun saçlarım için farklı çeşidine yeniden şans verdim. Zira bu marka benim yıllardır sevdiğim ve hatta lipbalmını pek çok markadan üstün etkide bulduğum için ayrı güzellikte. Kozmetikte doğal içerik merakım sayesinde de markanın kullanmadığım her ürünü otomatik olarak ilgi alanıma giriyor. Desert Essence Organic Pure Shampoo Fragrance Free parfümsüz şampuanın içerik bilgisi, saçlardaki etki potansiyeli, parasını hak edip etmediği ve daha da önemlisi bitince tekrar alınası olup olmadığını bu yazıda bulabilirsiniz. O halde başlayalım.




desert-essence-organik-sulfatsiz-parfumsuz-sampuan-fragrance-free-shampoo
Desert Essence Organik Sulfatsiz Parfumsuz Sampuan Fragrance Free Shampoo

Bu şampuanın en belirgin özelliği içerisinde saçların daha parlak gözükmesine yardımcı olan Jojoba yağı var. Jojoba yağı benim güzellik serüvenimce sıklıkla kullandığım bitki yağlarından birisi. Bildiğiniz gibi hindistan cevizi yağı saçların uzamasında muazzam etki sunuyor, bunun yanında jojoba gibi etkisi yoğun yağlar da saçlara parlaklık kazandırıyor. Bu açıdan yararlı içerikler sunması gayet güzel. Sülfatsız şampuanlara hala ve hala geçiş yapmadıysanız, bu aşamayı çok geciktirmenizi önermem. Yıllardır sülfatsız şampuan kullanan biri olarak sizlere önerim saçlarınıza artık zarar vermeyin. Ben de saç konusunda bilgisizken L'oreal'ler Elidor'lar, Pantene'ler kullandım ama ne zaman sülfatsız şampuana geçtim saçlarımın kendine geldiğini gördüm. Tabii hiç mi zararlı şampuanları kullanmıyorum? Nadiren evet ama sıklıkla hayır. Sülfatsız şampuan kullanım güzelliği zamanla anlaşılıyor, hemen bir anda karar vermeyin derim. Zaten ilk aşamalarda nefret dahi edebilirsiniz fakat net 6 ay sonrası ve hatta yıllar devirmeniz saç deriniz ve saç güzelliğiniz açısından çok doğru karar olacaktır.


Sülfatsız şampuan seçeneklerinde pek çok marka göz dolduruyor. Ama ülkemizde her markayı hooop diye rahat bulamıyoruz. Örneğin ben Desert Essence markasını daha Türkiye'ye gelmeden yurt dışı online sitelerden almıştım. Şimdi o siteler (örneğin en güzidesi iherb) Türkiye'ye gönderimi kesti ya da dolar fırladı, alışveriş riskli. Hazır Türkiye ithalatçısı da ülkeye getirmişken, (tıpkı Organix markasında olduğu gibi) bu yüzden Tr'den almak mantıklı geliyor. Fiyat farkı Organix şampuanlarında daha çok olmakla beraber Desert Essence de yurt dışına oranla biraz pahalı ama abartı değil, verillebilir fiyat. Avalon şampuanından hassas içerik açısından daha iyi ve ondan daha ucuz ^^


Saç derimiz maalesef kötü etkiler altında. Kullandığımız saç bakım ürünleri olsun, saç şekillendiriciler olsun (örneğin ben maşa/düzleştirici kullanmaktan kaçtığım için çok seviyorum şekillendiricileri ürünleri) ve yediğimiz/içtiğimiz zararlı yiyecekler, üstüne de kirli pis şehir havası... Zamanla daha sorunlu olmaya yüz tutabilir. Özellikle genetikten zaten saç deri sorunlarınız var ise kullandığını şampuanlara, kremlere daha da dikkat etmelisiniz. Zararlı içeriklerden kaçınmalı ve saçlarınıza çözümü doğal etkiler kullanan markalarla bulmalısınız. Saç uzama problemleri ise direkt olarak sülfatsız şampuanların çözüm olduğu bir durum değil. Yani bu bir çözüm değil, sadece uygularsak daha iyi olur önerisi. Yoksa saç dökülmesi dediğiniz olay; tiroitten de kaynaklanabilir, hormonal dengesizliklerden de, stresten de, menstrual düzensizliklerden de, D vitamini eksikliğinde de... Bu sorunların hepsi doktor gözetiminde çözülebilir sorunlar. Sülfatsız şampuanlarla saçları sadece zararlı içerikten korursunuz. Tabii bunu yaparken nem verici sülfatsız şampuan tercih ederseniz seçiminiz çok daha doğru atış olur. İşte bu şampuan, nem verici bir sülfatsız şampuan özelliğinde.

Desert Essence sampuan kullananlar yorumlari blog organik sulfatsiz sampuan
Desert Essence organik sulfatsiz sampuan

Şampuanın nemi çok iyi vermesi ne demek? Saçların daha iyi kendine gelmesi demek, sertleşmenin az olması demek ve buna bağlı olarak da duş sonrası saç şekillendirici ürünleri daha az kullanmak demek. Bu gerçekten iyi haber! Nemli saçlar saç kremine daha az ihtiyaç duyar, nemli saçlar olduğundan parlak görünür ve en güzeli de tiftik tiftik görüntüden güzelim saçlarınızı çeker alır. Saç stiliniz için daha az uğraşmak ve içeriğinden emin şekilde saç derinize zarar vermemek. İşte bu 2 güzel görevi bir arada sunması benim hoşuma giden tarafı oldu. Maske ne zamandır yapmıyorum, sanırım 3 yıl olmuştur. Maske kullanımdan saç derisinde kalan zararlı maddelerin suyla yeteri kadar durulanmadığını biliyor muydunuz? Ya ısı hasarı? Maşa darbesiyle kullandığınız o demir aletler saçlara öyle bir zarar veriyor ki resmen saç telinin karakterini değiştiriyor. Saçların iplikçik gibi olmasına sebep oluyor. Bu alışkanlığınızı terk edip doğal çizgiye kavuşmalısınız. Emin olun saçlarınız zamanla daha gür, daha ışıl ışıl olmaya başlayacak. Her gittiğim kuaför saçımın gürlüğünden dem vuruyor. Tabii bu benim çok hoşuma gidiyor ama bir ara saç dökülme problemi yaşadığım için saçların azalmasının ne demek olduğunu iyi bilirim. Bu zararlıları hayatınızdan çıkardığınızda saç kökleriniz kırılganlıktan güçlü ivmeye geçecektir.


- Desert Essence Organik Şampuan İçerik -
desert-essence-sampuan-icerik-kullananlar-yorumlari-online-satis
Desert Essence sampuan icerik


Desert Essence Organic Pure Shampoo Fragrance Free şampuanında SLS/SLES yok. Onun yerine daha masum olan ve doğal içerik markalarında sıklıkla karşıma çıkan "Sodium Coco Sulfate" var. Bu madde sls'ten çok çok daha iyidir. Bazı kaynaklar bu içeriğin de çok masum olmadığını söylüyor söylemesine de ee o zaman ne kullanalım? Çamur mu? Evet çamur, yani kil en güzel en doğal saç temizleyicisidir ve benim anneannemin de gençliğinden beri kullandığı tek saç sırrıdır. Kili arada saç maskesi olarak evde kendim hazırlıyorum ama her duşta her saç yıkamada kil kullanacak kadar doğal olamıyorum. Sonuçta şehir hayatında zamanla yarışıyorum, zaten çoğu şeye yetişemiyorum, bir de kil hazırla et, sonra o banyonun temizliği var bir de (kil çok kötü kirletir duşu). No-poo 'da yapamıyorum, bir ara heves ettim ama uzun saçlarıma göre olmadığına karar verdim. En güzeli, temiz içerikli ve güvendiğim markalardan doğal şampuanlar kullanmak. Bu şampuanda tek olmasa daha iyi olurmuş madde Sitrik Asit. Diğer içerik bileşenleriyle beraber olduğu için zarar vereceğini sanmıyorum ama hassas ciltler için bu madde olmasaymış daha iyi olurdu. Onun haricinde şampaunda eksi içerik yok. Hatta aksine pek çok bitki özü var. Bitki özlerine alerjen olup olmadığınızı kullanımdan önce test etmenizi öneririm. Onun haricinde parabenler, sodyum lauryl / loret sülfat, fitalatlar, yapay kokular ve renkler, silikonlar, EDTA, glikol veya petrol bazlı içerikler hiç yok. Bu açıdan içiniz rahat ederek kullanabilirsiniz.


Hammade veya bitmiş ürünü dahil hiçbir aşamasında hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve biyolojik olarak parçalanarak doğayı koruyan bir marka olduğu için, cruelty free kozmetikleri kullananlar için de son derece uygun bir alternatif. Ayrıca içerisindeki bitki özleri sertifikalı organikten elde edilmiş.


Salon şampuanlarında bulamadığınız içeriği Desert Essence ürünlerinde bulabilirsiniz, o şampuanlardan çok daha düşük fiyatı da yanında bonusu. Kepekli saç derisine sahip olanlar, kıvırcık saç olup kendilerine uygun Sls'siz şampuan bulamayanlar, parfümden dolayı kullandığı şampuanlardan memnun olmayanlar, saçlarında sorunlarla boğuşanlar ve saç bakımında iplikçi görüntüden kurtulmak isteyip nemli saçlar isteyenlere göre bir şampuan seçimi olacaktır. Benim de bundan sonra daimi alacaklarım listesine eklendi bile. Tek sevimsiz yanı kalın şişesi. Kabından ürün akıtmak keşke daha kolay olsaydı. Ama onun haricinde eksisi yok, artısı çok. Bu yüzden 39 liralık fiyatını hak ediyor.


▼   ▼   ▼  ▼   ▼   ▼

Desert Essence Organik Sülfatsız Şampuan'ı online hangi siteden bulabilirim?

Desert Essence Şampuanları güvenle alışveriş yapabileceğiniz MadamRuj sitesinde bulabilirsiniz. Site güvenilir, bu konuda benden geçer not aldı. Farklı markalardan indirimler de oluyor, bakınmanızı tavsiye ederim 

 ▲   ▲   ▲   ▲   ▲   



Yorum Gönder

0 Yorumlar