Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Rossmann Alışverişim / Saç Fırçaları ve Kozmetik



tüy toplayıcı fırça seti

rossmann-alisverisim-sac-fircalari-kozmetik
rossmann alisverisim sac fircalari kozmetik

Rossmann mağazalarından yeni bir alışveriş daha gerçekleştirdim, hemen bloga yazayım dedim, zira baş üstü yazmayınca sonradan fiyatları belirtmenin pek bir anlamı kalmıyor. 3 farklı şehir temposunda olduğum için bir orada bir burada şeklinde saç fırçalarım ya kayboluyor ya da ben bir yerlerde unutuyorum. Bu yüzden fırçaları yenileyeyim dedim. (Bu alışveriş bahanemdi tabii ki). Rossmann mağazasından yaptığım alışverişte aldığım ürünler ve güncel fiyatları şu şekilde :





rossmann-alisverisim-sac-fircalari-kozmetik-blog
rossmann alisverisi 2016 blog
Sanıyorum Rossmann mağazası her Pazartesi indirim olayına girmiş. Pazartesi günleri malumunuz iş sendromu ortalarda dolanır, iş sendromuna atıfta bulunup, "Sendromu bırak indirimlere bak" sloganı ile alışveriş aşkımı tetikledi. Birkaç ıvır zıvır alayım dedim. Nedense bu sıra yaptığım alışverişlere doymuyor ve kendimi daha fazlasını yapmamak adına zor tutuyorum.


Rossmann Wellness & Beauty - Mango Papaya Özlü Duş Jeli : Çünkü duş jeline çok ihtiyacım vardı, banyodaki 987 tanesi yetemedi. Kokusu nefis. Fiyatı da hoşuma gitti, aldım tabii. Rossmann'ın kendi markası olan Wellness Beauty ürünlerini gayet seviyorum. Hem ucuz hem iyi kalite. Wellness Beauty fiyatı 8.99 Lira idi, %10 indirimle birlikte 8 Lira'ya gelmiş oldu.


For Your Beauty Saç Fırçası : Yuvarlak fırçalara sahip saç fırçası, fön için aldım. Fönlerken bu tarz fırçaların rolü büyük, vakti zamanında çok eski yine Alman bir markanın fön fırçası vardı, adı dahi silinmişti üstünden ama föne dehşet yardımcı oluyordu. Ne yazık ki kaybettim. Onun yerini tutacağını sanmıyorum ama yine de ihtiyacım vardı, görünce attım sepete. Rossmann saç fırçasının fiyatı 19,99 Lira idi, bu fiyattan 2 Lira indirime girmişti, yani 17,99 Lira'ya geldi.


For Your Beauty Saç Tarağı :  Bir Tangle Teezer çıkacağını sanmasam da, yine de bulunsun diye aldım. İçimden bir ses iyi bir performans alacağımı söylüyor, dişleri fena değil. Rossman saç tarağının fiyatı 11,99 Lira idi. -1,20 Lira indirimle birlikte 10,79 Lira'ya satın aldım.


Isana Sıvı Sabun : Aslında bunu temsili gösteriyorum çünkü Isana sabunlarından bir sürü aldım. Normalde el sabunları tarzı ürünleri blogda paylaşmıyorum ama bu sefer paylaşmak istedim. Çünkü hem uygun fiyat hem de gayet iyi iş görüyor. Sıvı sabunlar en çok tüketilen ürünler olduğu için çarçabuk bitiyor. Bu tarz uygun ama güzel kaliteli markalar öneririm. Fiyatı 2,99 Lira. Pazartesi indiriminden o da nasibini almış ve 2,69 Lira 'ya inmiş. (Tek başına indirim az gibi görünüyor ama ihtiyacınız kadarını toplu alırsanız daha net fiyat farkı oluyor)


Pastel Kozmetik Moon Light Highlighter Aydınlatıcı : Bu aydınlatıcı ürününü Pastel Kozmetik çıkartıp piyasaya sunalı 99 yıl olsa da ben henüz daha yeni tanışabiliyorum. Aslında almamda Rossmann mağazasındaki görevli pek ilgili pek şeker hanım kızımızın da etkisi oldu. Hem kibardı, hem illa alın mantığında değil, kendisinde uygulanmış halini gördü, güzel duruşu için satın aldım. Pastel Moon Light Highlighter fiyatı 7.99 Lira idi. Fiyatı çok iyi. Benefit aydınlatıcı ile aralarındaki farkı merak ediyorum. Henüz kullanmadım, alırsın ama henüz kullanmazsın bu da ayrı kızsal trip. Ürünlere bile trip mi atıyoruz nedir. ☺

rossmann-alisverisi-2016-blog-makyaj-bloglari
Rossmann alışverişi blog

Alışverişim bu şekildeydi. Beni mutlu eden minik bir alışverişti. Bu sıra blogda sürekli alışveriş yazıları olmaya başladı. Sanırım dur dur dur sonra vur vur vur sendromundayım.

En sonki online alışverişime bakınmak isterseniz Madamruj.Com Alışverişim yazıma, Rossmann mağazasından yaptığım bir önceki alışverişime göz atmak isterseniz de Rossmann Alışverişim'e tıklatabilirsiniz. 


Yorum Gönder

0 Yorumlar