Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Bitenler Kulübü #50



tüy toplayıcı fırça seti

bitenler-kulubu
bitenler kulubu

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'm bu sefer 50. serisi ile blogda yerini alıyor. Bir anda 50 farklı ürünü aynı konuda veremiyor olsam da serinin 50.sine gelmemin de saçma bir zafer hissi var(!?) Bitenlerimi ilk kez bir kutuda biriktirmeye başlayıp blog için fotoğrafladığımda, bu tuhaf olayı kendi kendime sorgulamadan edememiştim. Çünkü eylem olarak düşünüldüğünde gerçekten saçma ve komik. Hayatın her alanda yaşatmayı iyi bildiği stresten kaçtığım anlarda okuyarak stresimi attığım bloglarda/vloglarda, (gerek yabancı olsun gerek Türk) bitenleri okumak/izlemek garip bir eğlence.


Aslında bir güzellik blogu, sadece keyfe dayalı tutum sergiler. Yani keyfimiz istediği için güzellik ürünlerini kullanırız, kullandığımızı anlatırız. Hiçbir güzellik blogu dünyayı kurtaracak nitelikte görülmemeli. Bu alanlar sadece keyfi eğlencelik tadında. Çerez misali.


Konumuza dönecek olursam, biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını linkler halinde sunuyorum ki ürünleri blogda daha önceden yer verdiysem, ayrıntısına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz.

bitenler kulubu makyaj blogu
bitenler kulubu

1) Nuxe Huile Prodigieuse Vücut ve Saç Bakım Amaçlı Kuru Yağ :  Güzellik dünyasında bir kült sayılan Nuxe kuru yağ, benim de sevdiğim kozmetik ürünlerinden birisi. Her an, her gün kullanmasam da tenimle sık sık buluşturuyorum. Ayrıca vücut esnekliğini korumak için bu tarz yağların faydasını gördüğüm için sizlere de öneriyorum. Tabii bir %100 saf jojoba yağının etkisi olamıyor ama yine de kozmetiksel bakım anlamında güçlü bir çözüm sağlıyor. Nuxe bittikçe yenilediklerimden birisi.


2) Avene Termal Su : Blogda "yaz ferahlığı" olarak yazdığım Avene Termal Su, benim için yaz mevsimi ağırlığında daha bir kullanılası olsa da yaz-kış fark etmeden yüzüme uyguladıklarımdan. Diğer termal sular bunun yanında tırt geliyor. Avene ile cildim çok iyi anlaştığı için onsuz olmaz diyorum.


3) Yves Rocher Organik Vanilya Duş Jeli : Duş jeli konusunda içimde bir canavara sahibim. Duş jelleri genelde ucuz ve çabuk biten ürünler olduğu için sanırım böyleyim. Farklı duş jellerini denemeyi de seviyorum. Tabii gidişat bu olunca, banyo sayısız duş jelleri arasında kendince bir renk cümbüşü yaşıyor. Kocaman oluşuna rağmen arada bitirdiklerim de oluyor, tıpkı bu vanilyalı duş jeli gibi. Kokusunu kışa feci yakıştırdım. Yves Rocher duş jellerini genel olarak seviyorum, hem ucuz hem kokusal anlamda başarılı.


4) Organix Hindistan Cevizi Sütü Besleyici : Sevdiğim şampuanlardan birisi, her bittiğinde değil ama arada yenilemeyi seviyorum. Organix, Türkiye'de biraz pahalıca satılmakta, yurt dışında fiyatları çok uygun. Lakin artık yurt dışı alışveriş davamı kapattım denebilir. Gelen birkaç ürünüm takıldı, gümrük mevzusuyla uğraşmaya artık değmiyor, zira dolar aldı başını gidiyor. Ben artık Türkiye'den alıyorum ne alıyorsam. Yaz zamanı yurt dışına kaçma planım var, umarım suya düşmez. O zaman istek listemi tekrar bir ele alırım tabii ki.


5) Bioderma Sensibio H2O : Bu temizleyici ürünle ilk karşılaştığımda ne yalan söyleyeyim, ön yargılıydım. Çok popüler her ürüne karşı beklenti çok oluyor, beklentinin birinde arıza çıkarırsa hemen gözden düşüyor. Fakat Bioderma kendini bana kullandıkça sevdirdi, sevdikçe de tekrar tekrar bitirdim. Gayet memnunum. Ön temizlik adına harika bir ürün. Dikkatinizi çekerim, "ön temizlik" dedim. Annelerin ev temizliğinde kullandığı "kaba temizlik" terimi gibi düşünün, bu ürün başlı başlına temizlik vermez. Cildim temizlendi yeter demeyin, her makyaj sonrası bunu ön temizlik olarak uygulayıp ardından daha derin cilt temizliğin yapın ki cildiniz birkaç sene içinde kırışıklar, lekelere maruz kalmasın. Derin temizlik nasıl olur? Yağla. Cilt bakım yağlarını suyla seyreltip makyaj sonrası cilt temizliğinde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Evinizdeki zeytin yağı bile iş görür. (Riviera değil, sızma)


Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.



Yorum Gönder

0 Yorumlar