Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Kuru Şampuan / Schwarzkopf Got2B Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoo



tüy toplayıcı fırça seti

kuru-sampuan-schwarzkopf-got2b-rockin-it-encore-fresh-dry-shampoo
kuru-sampuan-schwarzkopf-got2b-rockin-it-encore-fresh-dry-shampoo

Saç bakımı konusunda Got2B markasına şüpheyle yaklaşabilirsiniz, çünkü özellikle Türkiye'de çok fazla kullanılan ve bilinen marka değil ama global saç bakım devlerinden biri olan Schwarzkopf'a ait olduğu için kalitesine rahatlıkla güvenebilirsiniz. Gündelik hayatımda kuru şampuanlara sık sık yönelen biri değilim. İlk neden, kuru şampuanların saç derisine bıraktıkları kalıntı konusunda endişe taşıyor olmam. İkinci neden ise çeşidi ve markası ne olursa olsun kuru şampuanlar saçları kurutuyor. Yine de koşturmacalı şehir hayatında bir ihtiyaç haline gelebiliyor. Çünkü şehir kirliliği saçlara zarar vermeyi ihmal etmezken çalışma ortamınızda her zaman iyi görünmek adına saçlarınızın bakımlı ve temiz olması gerekiyor. Her gün saç yıkama alışkanlığı ise bu ikili düşmana iyi bir çözüm ama uzmanlar saçları her gün yıkamanın zararlarından bahsediyor. Kuru şampuanların saçlara yarar sağladığını düşünmüyorum fakat kabul etmeliyim ki gün içinde iyi bir kurtarıcı olarak itici kirli saç görüntüsünden bir çırpıda uzaklaştırıyor.


Sık sık kullanmadığım için arada kullanmanın önemli bir zarar vereceğini düşünmeyerek, bu sefer farklı bir markayı denemek adına "Rock Your Style 1 More Day" diyen iddialı Schwarzkopf Got2B Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoo 'da karar kılıp edindim. Kokusu, kullanım şekli, yapısı ve saçlara sunduğu etkisi açısından yorumlarım şu şekilde :


kuru-sampuan-schwarzkopf-got2b-rockin-it-encore-fresh-dry-shampoo
kuru-sampuan-schwarzkopf-got2b-rockin-it-encore-fresh-dry-shampoo

Schwarzkopf Got2B Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoo Kuru Şampuanı Nasıl Kullanmalı?

Bölüm bölüm ayırdığım saçlarımdan bir miktar uzakta (aşağı yukarı bir kol mesafesi kadar, bazen daha yakından da yaptığım oluyor) saçlarıma spreyi sıkıyorum. Püskürtmeden önce spreyi çok iyi çalkalıyorum. Kullanmadan evvel spreyi ne kadar iyi çalkalarsanız, kuru şampuanın etkisini o kadar iyi görürsünüz. Bu gerçekten işe yarayan minik bir tüyo. Ayrıca her bir fıst (nasıl tabir edeceğimi bilemedim) olayını küçük saniyelerle yapıyorum. Birden bire tek bir hamlede spreyi sıkmak yerine, minik minik fıslatarak uyguladığım zaman saçlarımda daha etkili oluyor. Kuru şampuanın beyaz pudralı yapısından dolayı saçlarım haliyle beyaz beyaz tozlanıyor. Bu görüntüden kurtulmak için saç diplerimi parmak uçlarımla açıyorum ve böylece toz toz hali büyük oranda kaybolmaya başlıyor. Beyaz tozların tümden kaybolması ve spreyin hacim anlamında daha çok işe yaraması için de geniş dişli tarakla, saçlarımı (özellikle saç uçlarıma yoğunlaşarak) hafif hafif tarıyorum.


Schwarzkopf Got2B Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoo Kuru Şampuanın Kokusu Nasıl?

Benim açımdan kötü, biraz çekilmez havada. Meyveli kokusunu çok ağır ve yapay buldum ama hafif ve fresh bulanlar da olabilir, sonuçta bu tamamen zevk meselesi. Kendi adıma, bu tarz ürünlerin kokusuz yapılmasını yeğlerim. Saçlarda kalan koku benim için önemli ve böylesine itici bulduğum bir kokuyla saçlarımı hapsetmek istemiyorum. Neyse ki, o ilk sıkıştaki yapay meyve kokusu saçlarda gün boyu kalmıyor, kalan oran da aşırı rahatsız edici ölçüde olmuyor.


Schwarzkopf Got2B Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoo Kuru Şampuanın Etkisi Nasıl?

Saçlara bıraktığı doku çok hoş değil, kurutucu bir hale bürünüyor. Buna karşılık saçlara hacim vermesi son derece iyi. Saçlara vaat ettiği parlaklık konusu ise çok mükemmel oranda olmasa da geçerli not alır. Saçlara verdiği temizlik görüntüsünü de sevdim. Saçlardaki kiri ve yağlılığı emerek günü idare ettiriyor. "Tıpkı yeni yıkanmış saçlar" konusunda iyi iş çıkarıyor. Saçları kurutucu yanı olsa da ağırlık vermeyen yapısıyla orta şeker oranında sevdim ama bitince yenileyecek oranda değil.


Schwarzkopf Got2B Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoo Kuru Şampuanı Alınası mı?

Günü kurtarıyor kurtarmasına ancak 24 Lira küsürlük fiyatını hak ettiğini söyleyemem. Bu fiyatın net yarısı olsaydı, etkisinin ederi olurdu. İndirimlerde fırsattan yararlanmak en güzeli, yoksa bu fiyata çok da önemli bir buluş değil. Kendi adıma, bir daha almayı düşünmüyorum.


Yorum Gönder

0 Yorumlar