Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Vanilya Club Haziran Güzellik Kutusu'nda Neler Var ?



tüy toplayıcı fırça seti

vanilya-club-haziran-guzellik-kutusu-blog
Vanilya Club Haziran Guzellik Kutusu


Yaz mevsiminin ilk kutusu olan Vanilya Club Haziran Güzellik Kutusu bakım ağırlığında bir kutu olmuş. Bu açıdan beğendim, ilk defa deneyeceğim ürünler de var, daha önce deneyip memnun kaldıklarım da. Vanilya Club Haziran Güzellik Kutusu'ndan çıkan ürünlerden bir tanesini bu fotoğraf karesine eklemeyi unutmuşum, çünkü onu öyle sevdim ki diğerlerinden ayırdım. Ayrıntıları şu şekilde :



vanilya-club-haziran-guzellik-kutusu-blog
Vanilya Club Haziran Guzellik Kutusu


Kutudan çıkan ve benim daha önce kullanıp sevdiğim Kitoko Oil Treatment saç ürününü Vanilya Club kutusundan görür görmez ofisteki çekmeceme getirdim çünkü çok seviyorum. Ne yazık ki benim bu coşkun sevgim onu bu fotoğraf karesine sığdıramadı. Ayrı bir konusunu mutlaka yapacağım. Kitoko'dan hariç gelen ürünleri de sevdim. Yine pahalı bir saç bakım markası olan Davines 'ten 75 ml 'lik Absolute Beautyfying Conditioner saç kremi geldi, hafta sonları deniz münasebetinde kalan saçlarıma çok iyi geleceğini umuyorum. Allpresan diye ilk duyduğum bir kozmetik markasından Vücut Köpük Kremi, ilgimi çeken ürünlerden biri oldu. Köpükleme olayı ile vücudu nemlendirme fikri kulağa eğlenceli gelse de bu kremin kokusu baya kötü. Tıraş köpüklerini anımsattı bana. Düzenli kullanır mıyım, şüpheliyim ^^ Ama bu gelen ürün de miktar olarak epey fazla. (75 ml) 


Kore kozmetik dünyasında düşük veya neredeyse görünmeyen göz kapaklar için üretilmiş bantların furyası dönüp durmakta. Ona benzer  bir ürün olan "Wonderstripes - Ameliyatsız Göz Kapağı Germe Bantları" farklı duruyor. Pronail tarafından üretilmiş. Sevdiğim Nuxe markasından "Brightening Program BB Cream SPF30" çıktı ki bunu sevdim. Bir Vanilya Club klasiği olan Alessandro ojelerinden bu sefer gelen renk yeşil. Ojenin ismi ise "Voyeuristic Green". En son ise Lancaster markasının tek kullanımlık cilt bakım ürünleri geldi.


Genel olarak bu ayki kutuyu hem işe yarar hem ilgi çekici ürünlerden yana güzel buldum. Darısı Temmuz kutusuna. Geçen ayki yani Vanilya Club Mayıs Güzellik Kutusu 'nu merak ediyorsanız, tıklamanız yeterli. 


Yorum Gönder

0 Yorumlar