Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Vanilya Club Nisan Güzellik Kutusu 'nda Neler Var ?



tüy toplayıcı fırça seti

vanilya-club-nisan-guzellik-kutusu
Vanilya Club Nisan Guzellik Kutusu


Yağmurların esaretinden kurtulamayan Nisan 'da kapımı çalan Vanilya Club Güzellik Kutusu 'nda bu ay, diğer önceki güzellik kutularından çıkan aşina markalar da yer almakta, ilk defa deneyeceğim keşifler de bulunmakta. Nisan ayına özel Vanilya Club Kutusu ve ayrıntıları şu şekilde :


Vanilya Club Nisan Guzellik Kutusu
Vanilya Club Nisan Guzellik Kutusu

Tigi Bed Head Small Talk - Durulanmayan Saç Bakım ve Şekillendirici Kremi : Eskiden, (Cheapsmells sitesi zamanında) saç bakımında güzel keşifleri merak ederek Tigi Bed 'in bir ürününü yurt dışı alışverişi sayesinde temin etmiştim. Hafızam beni yanıltmıyorsa kullandığım Tigi Bed Head saç bakım serumuydu. Yapısını hiç beğenmemiştim. Çok ağır ve günlük kullanıma uygun olmayan bir serumdu. O günden beri, Tigi 'nin ambalajlarının tüm ciciliğine biciliğine rağmen diğer ürünlerine karşı ilgim azalmıştı. Şimdi Vanilya Club kutusundan görünce çok da sevinmedim ama büyük boy bir ürün olduğu için, en azından Tigi bıraktığım yerde mi değil mi onu deneyimlemiş olacağım ☺


ProNail Smart Manicure Keratin Therapy : Sanıyorum ki eldiven şeklinde bir el bakım ürünü. Tek kullanımlık bu kiti çok merak ettiğim söylenemez. Hatta bu marka, geçtiğimiz haftalarda tanıtım ürün adına mail de attı ama ben nail arta gerçekten ilgili bir insan değilim. Ojeyi sür-çık mantığındayım. Tırnak bakımında ise Kalyon bana yetiyor, zaten sağlıklı yaşıyorum, tırnak kırılması/güçsüzlüğü problemiyle de boğuşmuyorum. Belki bir ara denerim, umarım çekmecede unutulup yüz tutanlardan biri olarak tarihe geçmez. >:(


Aquolina Chocolovers Nougat Eye Shadow : Makyaj skalasına ilk defa denk geldiğim Aquolina, en çok Pink Sugar parfümüyle adından söz ettirmişti. Sıcak kahverengi tonlarındaki bu far, renk veriş yönünden bir şaheser olmasa da günlük kullanıma uygun formda. Kullanabilirim.


Alessandro Oje : Vanilya Club 'ın en sık gönderim yaptığı marka olan Alessandro. Mini bir oje, ambalajı sevimli Yanılmıyorsam aynı rengi eski kutulardan da çıkmıştı.


Betty Boop Kajal Eyeliner : Bu tarz eyelinerlerı çok kullanışlı bulmuyorum. Günlük makyajımda tercih etmediğim için bir arkadaşıma hediye etmeyi düşünüyorum.


GK Hair Şampuan : Bu tarz minik şampuanlar, o şampuanın iyi ya da kötü olduğu hakkında net bilgiyi kullanıcısına veremediğini görüşündeyim. Ben de bu yüzden pratik şişesi kolaylık yaşatsın diye sadece seyahat zamanlarında böyle minikleri seçip kullanıyorum. Yakınlarda bir Ankara seyahatim olacak. O zamana ayırmak üzere bu şampuanı ayırma niyetindeyim.


Bu arada Vanilya Club, klasikleşen siyah kutusunu bu ay normal mukavva kutuya yerini bıraktığı görülüyor, gelecek aylar için de bu böyle mi olur bilemiyorum. 

Geçen ayki Vanilya Club Mart Güzellik Kutusu 'nda neler olduğunu da okumadıysanız, linkine tıklayarak blogdaki yazısına ulaşabilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar