Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Flormar Far Bazı Eye Perfection Primer



tüy toplayıcı fırça seti

flormar-far-bazi-eye-perfection-primer
Flormar Far Bazi Eye Perfection Primer


Flormar Far Bazı (Flormar Eye Perfection Primer) hem göz makyajında farı/göz kalemini daha pigmentli göstermesi hem de uygulanan makyajının dayanıklılığını arttırma görevi üstleniyor. Bu far bazını büyük bir merakla deneyimledim. Uzun bir süredir de kullandığım için blogda paylaşmanın vakti geldi. 02 numaraya sahip Sweet Coral ismindeki Flormar Eye Perfection Primer Far Bazı yorumlarım şu şekilde :



flormar-far-bazi-yorumlari_eye-perfection-primer
Flormar Far Bazi Yorumlari - Eye Perfection Primer


Far bazları, genelde yağlı göz kapaklarının kurtarıcısı oluyor. Eskiden far bazlarını koleksiyonuna katan sadece birkaç makyaj markası vardı ki bunların bir kısmı ya ülkemize zor geliyor ya da geldiğinde çok yüksek fiyatla alıcısını karşılıyordu. Şimdi ise yaygın satışı olan markaların da far bazı olaylarına girmesine çok seviniyorum. Çünkü benim için far bazları önemlidir. Bana göre iyi bir far bazının asıl görevi göz makyajını uzun saatlerce sabitleme yeteneğinde olması. Kuru göz çevresine sahip olanlar zaten göz kalemi akması bulaşması derdiyle uğraşmıyor. Oh mis tadında her göz kalemlerini deniyorlar ki böylelerine çok imreniyorum. Çünkü kendimi bildim bileli göz kalemleri akma derdiyle uğraşır dururum. Neyse ki artık far bazları denen muhteşem ürünler hayatlarımıza aniden girdi de benim gibileri bu dertten kurtardı. Makyajda tek sorun yaşadığım kısım akan göz kalemleri zira.


flormar-far-bazi-yorumlari_eye-perfection-primer
Flormar Far Bazi Yorumlari - Eye Perfection Primer


Nasıl ki diğer Paint Potlar gibi Mac Paint Pot Painterly Far Bazi da tek başına da uygulanmaya müsait ise Flormar Far Bazı da tek başına uygulanmaya son derece müsait. Yapı olarak bu iki baz birbirinden çok farklı olsa da göz kapağına renk veriş durumları aynı paralellikte. Sedefli pembe rengindeki Flormar far bazını kullandığım ilk etapta, böylesi bir renge sahip oluşu beni biraz şaşırtmıştı. Çünkü bu kadar renkli bir far bazı olmasını beklemiyordum. Fakat uygulayınca gördüm ki göze çok hoş bir tazelik görüntüsü veriyor. Özellikle küçük gözleri büyütmek için en büyük makyaj hilesi olarak güzellik dünyasının temel makyaj tüyosunu uygulamaya çok müsait. Sür-çık pratikliği var. Üzerine herhangi bir far sürmeden dahi sürüp çıkabilirsiniz. Hafif pembe tonunu göz makyajlarına çok yakıştırdığım için özellikle benim son zamanlarda elimin en çok gittiği makyaj ürünü bu far bazı oldu.



- Flormar Far Bazı / Pembe Far Üzerinde Swatchu -
flormar-far-bazi-kullananlar_swatch-flormar-eye-perfection-primer
Flormar Far Bazi -Swatch Flormar Eye Perfection Primer


Çok likit bir ürün olduğu için dağıtırken dikkatli olmak gerekiyor. Ben küçük bir sentetik makyaj fırçası ile dağıtıyorum. Üzerine far uygulandığında biraz hızlı davranmakta fayda var. Farların daha güzel renk vermesini sağlamada başarılı. Kalıcılık konusunda da başarılı buldum. Makyajın dayanıklılık süresini uzatıyor. Ambalajındaki mat dokusu hoşuma gitti, siyah olması da ürünü daha kaliteli gösteriyor ancak daha sıkı bir tüpte olmasını yeğlerdim. Çünkü tüpte boşluklar zaten ilk anda bile var, kullandıkça o boşluklar daha da artıyor. Böylece far bazını kullanmak üzere tüpü sıktığınızda, ürün miktar olarak çok fazla geliyor. Keşke bu konuda biraz daha ergonomik verimde olsaydı.


- Flormar Far Bazı / Siyah Far Üzerinde Swatchu -
flormar-far-bazi-kullananlar_swatch-flormar-eye-perfection-primer
Flormar Far Bazi - Swatch Eye Perfection Primer

Renkli bir far bazı olduğu için hem kendi rengine uygun pembe tonlarında bir far üzerinde deneme yaptım, hem de kendi tonundan farklı koyu siyah simli bir farın üzerinde performansını test ettim ki farkını daha iyi gözlemleyebileyim diye. Pembe farla uyumu harika oldu. Bu konuda beklentimin karşılığını verdi. Beni asıl şaşırtan ise siyah farda da son derece güzel iş görmesi oldu. Çünkü ne siyahın kendi renk aralığını bozdu ne de farın simlerini yok etti. Gayet güzel performans sundu. Bu açıdan tam not aldı.

Flormar 'ın ürün hakkında tanıtımı :

   Flormar Eye Perfection Primer, göz makyajına daha pürüzsüz bir görünüm kazandırma ayrıca uzun süreli kalıcılık özelliklerine sahiptir. Gözlerde baz olarak kullanılan bu ürün, göz çevresinde ağırlık hissi oluşturmaz. İçerdiği yosun özü ile cildin daha sıkı görünmesine yardımcı olurken; kan dolaşımını hızlandıran meyve ve bitki özleri sayesinde cildin daha canlı görünmesini sağlar.

Flormar Eye Perfection Primer - Flormar Far Bazı 'nın Artı Özellikleri

Renkli bir far bazı olduğu için tek başına bile sürüp çıkılabilir pratikliğinde.
Toplamda 4 farklı renk çeşitliğine sahip. (Bu konuda tanıttığım 02 numara)
Yaygın Flormar mağazaları ve internet sitelerinden erişilebilir kolaylıkta.
Farların hem renk canlılığını hem makyajda uzun süreli dayanma gücünü arttırıyor.
Küçük bir miktarı göz makyajına yetiyor.
Gözde ağırlık oluşturmuyor.
12 ml boyutuyla bereketli.
Ambalajı şık.


Flormar Eye Perfection Primer - Flormar Far Bazı 'nın Eksi Özellikleri

Fazla likit olduğundan zaptı kolay değil.
Uzun uzadıya göz makyajını yapmak için ideal değil.
İddiasında göz çevresini sıkılaştıracağı yönünü boşuna aramayın.
Alt kirpik diplerinde göz kaleminin akmaması için sürülmesi (likit yapısından dolayı) zor.
Siyah tüpünde hava çok olduğu için ürünü kullanırken bir anda fazla miktar gelebiliyor.
Flormar 'a göre kan dolaşımını hızlandıran meyve özleri sayesinde canlı gösteriyormuş, yok öyle bir dünya, bu kaideyi es geçin.




Bu özelliklerinin yanı sıra, 17.90 ₺ fiyatı bana göre orta karar rakamda. Ne çok yüksek ne çok düşük. İndirimler olursa daha iyi bir fiyata edinilebilir ancak alınmayacak kadar yüksek fiyatlı da bulmadım. Fiyat konusunda orta şeker. Günlük kullanımda theBalm Far Bazı bana yetiyor ve kendisini oldukça da seviyorum. Ondaki kullanım rahatlığı Flormar far bazında olmasa da bu baz bitince yenisini alabilirim, zira renkli olup tek başına da gözde güzel durması özelliğindeki sür-çık yönü hoşuma gittiği için sevdim. 



* Tanıtım Ürünüdür.

Yorum Gönder

0 Yorumlar